Noutăți

Planuri ambiţioase 2019

Publicat în: 01 Februarie 2019
Categorii:

Planuri ambitioase pentru 2019

 

 

2019 va fi cu siguranta un an special pentru Sergiana Grup

 

Aceasta afirmatie este sustinuta de evolutia Grupului Sergiana in anul 2018.  An care a adus o schimbare in echipa executiva, mai exact Diana Zahariea si-a inlocuit tatal – Tudor Neculoiu in functie de director general al companiei Sergiana Prodimpex.

Si totodata, anul 2018 a mai venit cu o serie de schimbari destul de semnificative pentru marca Sergiana:

 

  • ● Cresterea cifrei de afaceri, astfel incat a depasit 301 milioane lei;
  • ● Atingerea nivelului de 58 de unitati comerciale;
  • ● Deschiderea celui de al noulea restaurant, si anume Restaurantul Sub Cetate, din Rasnov;
  • ● Cresterea numarului de personal angajat cu 7,6%, astazi numarand peste 1300 de angajati;
  • ● Inregistrarea a 810 persoane care au directionat 2% din impozitul pe salarii , astfel sumele adunate au crescut de la 25,9 mii lei in 2017, la 82,7 mii lei in 2018.

 

Toate acestea sunt principalele motive pentru care Sergiana paseste cu incredere in anul 2019, avand in fata un traseu conturat de investitii in logistica, pentru ca se doreste innoirea parcului auto, inaugurarea unui sediu administrativ care sa reuneasca toate departamentele, deschiderea de noi magazine si a celui de al zecelea restaurant marca Sergiana. In acelasi timp, se va continua cu dezvoltarea resursei umane prin programe noi de calificare si perfectionare cum ar fi „Scoala Sergiana” care pregateste si lansarea Manualului Angajatului, urmat de un nou sistem de compensatii si recompense.

 

Trebuie insa sa iti mentionam si cele doua evenimente care vor marca in 2019 Calendarul Sergiana.

Lansarea noii ferme de reproducere va fi primul moment, al carui obiectiv consta in imbunatatirea caracteristicilor porcilor din complexul Europig. Mai concret, acest proces se bazeaza pe imbunatatirea geneticii obtinute doar prin controlul si selectia reproducatorilor cu o investitie de circa 5 milioane de euro.

Al doilea moment va insemna bucurie si emotie pentru ca se vor aniversa 25 de ani de la lansarea marcii „Sergiana Poiana Marului”.

 

In incheierea acest articol iti expunem cuvintele prin care Diana Zahariea si-a prezentat strategia pentru 2019: ”Am avut mereu o strategie de crestere, dar anul acesta vom aborda una de diferentiere. Asa am pornit aceasta afacere, de la credinta ca diferenta o face CALITATEA, iar 25 de ani acesta a fost argumentul nostru si ne-am bucurat de faptul ca asa ne-au perceput si clientii. Acum suntem in faza in care trebuie sa ne asumam acest lucru in fiecare zi si in fiecare actiune a noastra. Pentru ca atitudinea demonstreaza modul in care ne raportam la ceea ce este in jurul nostru, pentru ca atitudinea este o alegere care depinde de noi si pentru ca ATITUDINEA DA ALTITUDINEA!”.

Iar 2019 va fi cu siguranta un an special pentru Sergiana Grup.

 

Mai multe articole din categoria "blog"