-
Cerinţe:
Studii superioare finalizate;
Experienţă pe un post similar de 2 ani;
Cunoștințe de operare pachet Office, Word, Excel, Power Point, Outlook;
Cunoștințe de operare în programele de grafică: Adobe, CorelDraw;
Capacitate de planificare și organizare;
Aptitudini de comunicare;
Adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare;
Dedicat şi capabil să lucreze cu minimum de supervizare.
-
Responsabilităţi:
Participarea la inițierea campaniilor de promovare a rețelei de prăvălii si distribuție;
Asigurarea fluxului de materiale necesare retail și distributie în funcție de necesarul stabilit;
Sugestii concept grafic de bază pentru: postere, flyere, anunțuri, pliante, etichete, cărți de vizită corporate, cataloage, manuale, reviste, etichete, oferte, simulare şi amenajare magazine, simulare şi grafică pentru branding auto;
Asigurarea unei bune promovări a materialelor publicitare (etc);
Participă la conceperea şi implementarea campaniilor pe magazine și distribuție și la lansarea de produse noi;
Inspectează machetele și proiectele publicitare sau promoționale, înregistrările audio și video și alte materiale pentru a se asigura că respectă specificațiile;
Activități de research: informații necesare planificării campaniilor publicitare și de promovare, cerute de superiorul ierarhic;
Participare activă la mentenanța site-ului companiei, actualizare informații.
-
Beneficii oferite:
Salariu în funcţie de abilităţi şi competenţe;
Masa de prânz şi bonuri de masă;
Decontare transport;
Cursuri gratuite;
Prime de Paşti şi de Crăciun;
Spor de fidelitate;
Posibilitate de promovare şi dezvoltare a unei cariere într-un mediu creativ şi profesionist.