Noutăți

Sergiana Grup - Atributul Proiectat pentru 2021 e DEZVOLTARE!

Publicat în: 22 Martie 2021
Categorii:

 Sergiana Grup - Atributul Proiectat pentru 2021 e DEZVOLTARE!

 


Proiectia unui an se leaga, de cele mai multe ori, de rezultatele celui anterior. De aceea, fara pretentia unui bilant, iata cateva repere ale parcursului de anul trecut.

Dinamica lui 2020 a fost una ridicata, accentuata de necesitatea de reorganizare a activitatii in toate sectoarele si chiar in repetate randuri. Cu toate acestea am ramas concentrati pe obiectivele stabilite, iar distinctiile primite din partea mediului de afaceri, alaturi de alte aprecieri, ne-au aratat ca am reusit si de data aceasta.  Astfel in cadrul Galelor Progresiv Awards 2020, Sergiana Prodimpex, prin reteaua de magazine, a primit titlul de „Best Independent Retailer – Transilvania”, iar Sergiana Grup a fost desemnat „Best Verticaly Integrated Business”.

In acelasi timp, restaurantele noastre s-au numarat iarasi printre premiantii Horeca Awards, obtinand locul al treilea la categoria „Grupul Horeca al Anului”

Insa unul dintre semnele recunoasterii si aprecierii de care se bucura Sergiana a venit odata cu votul brasovenilor care ne-au pus din nou – pentru a patra oara consecutiv! – in fruntea topului „ 100 Cele Mai Iubite Branduri Brasovene”. Asa cum spuneam, aceste distinctii onorante, se numara printre reperele pentru performantele pe care ni le propunem.
In ceea ce priveste comertul traditional, divizia de retail tinteste pragul de 60 de unitati, iar toate premizele arata ca acest nivel va fi atins prin inaugurarea unui nou magazin in Brasov. Proiectul vizeaza una dintre zonele de dezvoltare a orasului, profilul fiind mixt, alimentar si de uz gozpodaresc. Va fi a optsprezecea Pravalie Sergiana din Brasov. 


Referitor la partea de comert modern, in cadrul parteneriatului cu reteaua Kaufland, Sergiana deruleaza inca din 2019 un program de remodelare a standurilor sale din aceasta retea. E vorba despre implementarea unui format care adauga si un punct gastro, cu posibilitati de servire “pe loc” sau “la pachet”, in fiecare locatie. Aceasta presupune insa schimbarea intregului layout al  punctului de vanzare. Este demn de subliniat ca in anul trecut ritmul programat pentru derularea acestui proiect  a fost mentinut la nivelul proiectat, adica 5 locatii reformulate. In schimb, in  2021 alte 6 standuri sunt nominalizate ca destinatii pentru acest proiect.

La capitolul cresterea fortei de vanzare, divizia de distributie are ca obiectiv diversificarea modalitatilor de prezentare a catorva produse din portofoliul sau. Este vorba de recalibrari de format si extinderea gamei de produse feliate si ambalate dedicate revanzatorilor parteneri. Acest proiect se conjuga in mod fericit cu noua etapa de utilare si modernizare pe care o va traversa in acest an unitatea de productie din Poiana Marului. Este vorba de investitii care vor include achizitionarea de utilaje, cu preponderenta destinate sectorului de ambalare, ceea ce va creste adresabilitatea produselor respective. Asta deoarece inputu-urile care au generat acest proiect sunt in mare parte semnale culese din piata si se pliaza  pe modificarile sesizate in obiceiurile de achizitie ale clientilor. 
Suportul pentru aceste demersuri se regaseste in mare masura in activitatea principalului furnizor de materie prima, Complexul de Crestere si Ingrasare a Porcilor Europig. Pentru cei care nu stiu, acest complex este de peste 20 de ani integrat in structura Sergiana Grup si a suportat o serie de reproiectari, extinderi si modernizari complexe. Toate aceste investitii au condus la stadiul actual, in care Europig trece din nou la un nivel superior al performantei zootehnice. Mai exact, in acest an se va finaliza un proiect ambitios lansat in 2019.  Prima etapa a fost depopularea fermelor, a urmat igienizarea intregului complex, pentru ca in ianuarie 2020 sa inceapa repopularea cu animale clasificate SPF ( termenul presupune absenta agentilor patogeni specifici ). Procesul a fost facut in conditii de intransigenta privind indicatorii de calitate a animalelor si a  conditiilor care asigura bunastarea acestora, astfel incat in iulie 2020 a fost posibila reluarea activitatii de reproducere. In acest context, obiectivele pentru 2021 vizeaza dublarea capacitatii de productie in raport cu anul 2018, presupunand 2000 capete de purcei intarcati/ saptamana, adica 102.000 capete/pe an! 
Am inceput legand 2021 de anul care a trecut. Vom incheia la fel, amintind doua premiere ce au avut loc la final de an. Prima a fost lansarea Pravaliei Online, iar prin asta a fost semnat certificatul de nastere al departamentului de comert electronic. Trecand de la divizia de retail, la restaurante, a urmat debutul serviciului de livrari Sdelivery. Sunt proiecte pentru care 2021 va fi o etapa de  consolidare pe toate palierele, de la infrastructura, la oferta. Peste toate, cuvantul care desemneaza numitorul comun pentru Sergiana va fi din nou DEZVOLTARE

Mai multe articole din categoria "blog"