Noutăți

Braşovenii votează, din nou, Sergiana!

Publicat în: 30 Decembrie 2022
Categorii:
  • Braşovenii votează, din nou, Sergiana!

 

  • Sergiana adaugă ceva la Povestea Braşovului! –  consideră sociologul Romulus Oprică.
  • În 12 luni, restaurantele din Sergiana Grup au servit peste 2 milioane de oaspeţi, iar magazinele Sergiana au servit mai bine de 10 milioane de clienţi!

 

Din 2016, în fiecare Decembrie, publicaţia braşoveană  FWDBv - Forward Braşov - dă publicităţii o serie de topuri locale care exprimă percepţia locuitorilor asupra actualităţii economico-sociale a Braşovului.

Toate aceste clasamente sunt stabilite prin sondaje realizate pe eşantioane reprezentative de peste 1270 de respondenţi de  către Agenţia BrandBerry. Din 2017, braşovenii au instalat pe prima poziţie a Topului „100 Cele Mai Iubite Branduri Braşovene” marca şi grupul de firme căruia îi spun, simplu, Sergiana. Iar 2022 nu a fost o excepţie de la regulă. 

Pornind de la această nouă confirmare a legăturii dintre braşoveni şi Sergiana, am ţinut să aflăm opinia sociologului Romulus Oprică, Brandberry managing partner şi iniţiator al acestor sondaje. Am vrut să aflăm  cum explică rezultatul votului şi reeditarea acestuia în ultimii 6 ani. Iată răspunsul său:  „Mai întâi, Sergiana nu este pentru braşoveni doar un furnizor de hrană, ci un puternic furnizor de ego, să-i zicem, ego comunitar. Pentru că Sergiana, prin prezenţa şi întreaga sa evoluţie răspunde nevoii de a fi cunoscut şi recunoscut, ca o formă de împlinire personală, dar care se propagă şi la nivelul comunităţii. Nu uitaţi că Sergiana, deja de zeci de ani, livrează diverse exemple care se traduc prin performanţă, succes, calitate în general, iar acestea corespund aspiraţiilor pe care le au în mod natural mai toţi oamenii. Într-un fel aceste atribute se suprapun proiecţiei de realizare personală a multor braşoveni. Mai mult, Sergiana prin imaginea şi manifestările brandului, adaugă ceva la Povestea Braşovului, o îmbogăţeşte.  Asta în timp ce mulţi dintre actorii vieţii economice locale care pe vremuri făceau asta, au dispărut azi. Aşa că şi în această direcţie Sergiana a preluat un rol care creşte ca importanţă. Sergiana aduce culoare în imaginea oraşului, o face prin magazinele pe care le remarcă trecătorii, localnici şi turişti, o face  povestind ceva oaspeţilor care deschid un meniu în restaurante,... iar uneori Sergiana reuşeşte să adauge şi emoţie în poveste.  Toate aceste lucruri construiesc o identitate locală şi justifică adoptarea brandului de comunitate.  Al doilea plan al discuţiei ţine de faptul că Sergiana este un brand foarte vizibil pentru braşoveni, pentru că aceştia întâlnesc Sergiana în fiecare cartier, uneori chiar în mai multe locuri. În plus, brandul  este prezent în mediul informaţional local, fie că vorbim de social media sau că luăm în discuţie apariţiile în mass media. Remarcaţi că aproape nici nu am vorbit despre produse, calitatea acestora şi atributele tradiţionale pe care le promovează brandul, însă acestea nu sunt deloc neglijabile, sunt atuuri care se adaugă celor prezentate anterior. Făcând suma găsesc că sunt destule argumente care justifică succesul mărcii Sergiana în relaţie cu braşovenii”, a conchis Romulus Oprică, încheind astfel o analiză pe care o vom preţui ca pe un generos cadou de Sărbători. 

Pentru cei aproape 1400 de angajaţi ai Sergiana Grup, votul braşovenilor reprezintă o recunoaştere care se înscrie printre cele  mai valoroase distincţii pe care le-a obţinut vreodată.

Tradus printr-un singur cuvânt, acest vot înseamnă ÎNCREDERE. Transpus în indicatori comerciali e important să spunem că în 12 luni calendaristice  –  din 1 Decembrie 2021, până la 30 Noiembrie 2022 -   doar reţeaua de distribuţie a lucrat cu 1435 de parteneri, însumând mai mult de 1800 de locaţii care au comercializat 2,1 milioane de kilograme de preparate Sergiana Poiana Mărului. În acelaşi timp, restaurantele au servit peste 2 milioane de oaspeţi, iar Prăvăliile au depăşit nivelul a 10 milioane de clienţi! 

Oricum am privi aceste cifre, ele vorbesc despre legăturile stabilite între Sergiana şi braşoveni, de fapt între Sergiana şi comunităţile localităţilor în care sunt prezenţi. Şi atunci vorbim din nou despre încredere şi reciprocitate.

Mai multe articole din categoria "evenimente"