-
Cerințe:
Cunoștințe operare PC;
Capacitate de analiză și sinteză;
Cunoașterea legislației specifice domeniului financiar-contabil;
Abilități pentru lucrul în echipă;
Spirit de observație şi atenţie;
Dedicat şi capabil să lucreze cu minimum de supervizare.
-
Atribuții:
solicitarea, verificarea și îndosarierea zilnică a documentele justificative emise din unitățile de vânzare ale societății cu privire la operațiile de casă;
înregistrarea în evidența financiar-contabilă prin intermediul sistemului informatic și îndosarierea documentelor ce stau la baza operațiunilor de numerar din casă sediu (plăți și/sau încasări, deconturi salariați etc.);
verificarea și corectarea lunară a componenței soldurilor din balanța contabilă pentru conturile 401, 404, 409;
analizarea balanței soldurilor scadente a furnizorilor și face propuneri la plată;
înregistrarea în sistemul informatic de evidenta financiar-contabila extrasele bancare și verifică corelațiile în balanță pentru conturile 5121, 581, 5124, 5311 pentru fiecare analitic în parte;
operarea consumului lunar al obiectelor de inventar și al materialelor consumabile pe fiecare locație in parte;
verificarea corelației conturilor de gestiune stocuri cu cele din balanța contabilă (conturile 303, 3028) pe fiecare analitic in parte.
-
Beneficii:
Contact de munca pe perioada nedeterminata;
Salariu atractiv;
Tichete de masă;
Masa de prânz asigurată;
Posibilităţi de dezvoltare personală şi profesională;
Card medical în reţeaua privată Medlife.