Job-uri disponibile

Functionar Administrativ Horeca

Publicat în: 13 Ianuarie 2022
Categorii: RESTAURANTE

Dacă ești o persoană:
· organizată, meticuloasă, atentă la detalii
· cu bune abilități de planificare și comunicare
· ai aptitudinea de a lucra cu documente si cunoștințe bune de operare PC MSOffice (Word, Excel), navigare internet

Te așteptăm în echipa Sergiana !

Ceea ce trebuie să faci este:
· asigurarea repartizării informațiilor dinspre management către angajați
· managementul contractelor întocmite cu furnizorii și clienții, la nivel de departament
· achiziția și casarea obiectelor de inventar
· circuitul documentelor, la nivel de departament (desfășurarea unor activități de predare/primire, triere, redactare, evidență, gestionare, multiplicare, manipulare, transport și expedierea documentelor)
· verificarea/monitorizarea diverselor rapoarte zilnice/ periodice, întocmite la nivel de restaurante

Pe lângă salariu, noi îți oferim:
· bonuri de masă;
· spor de fidelitate;
· card de sănătate la o clinică privată.

Așteptam CV-ul tău pe adresa de mail: recrutare@sergiana.ro

Aplică acum