-
Dacă ești o persoană:
Operare PC - Word, Excel, contabilitate primară;
Abilități de organizare și comunicare;
Responsabilitate;
Spirit de observație.
Te așteptăm în echipa Sergiana!
-
Ceea ce trebuie să faci este:
Emiterea de avize și facturi, între locațiile Grupului Sergiana;
Emiterea facturilor către clienți;
Introducerea în softul de gestiune: chitanțe, monetare, foi de vărsământ;
Introducerea în programul de gestiune a facturilor și a avizelor de marfă;
Împărțirea fluturașilor de salarii și explicarea nelămuririlor;
Transmiterea zilnică a documentelor ce au în vedere Registrul de casă, către Departamentul de contabilitate (Registru de casă, documentele introduse în ziua precedentă);
Introducerea inventarelor, în programul de gestiune.
-
Pe lângă salariul, noi îți oferim:
Bonuri de masă;
Spor de fidelitate;
Contract pe perioadă nedeterminată;
Card de sănătate la o clinică privată;
Posibilități de dezvoltare profesională şi personală.
-
Locație:
Braşov