Noutăți

Sergiana, povestea continua an dupa an!

Publicat în: 15 Ianuarie 2020
Categorii:

 Aniversare şi Încredere au fost predicatele lui 2019

 

Pentru Sergiana, 2019 s-a derulat sub semnul aniversarii celor 25 de ani care s-au scurs de la lansarea pe piata a primele preparate din carne sub marca Sergiana Poiana Marului. Dorinta de a impartasi bucuria acestei sarbatori a condus la realizarea unui calendar de  evenimente si actiuni aniversare care au marcat intregul an, toate atingand dimensiuni fara precedent in istoria Grupului.

Dintre proiectele de responsabilitate sociala s-au evidentiat „ Planteaza in Romania”, „Pranzul Altcuiva” si „Balul Caritabil Sergiana”. In toate acestea, Asociatia Sergiana a fost cea care a oferit cadrul de actiune companiilor din Grup si angajatilor care s-au implicat ca voluntari in desfasurareaa proiectelor. Prin programul „Planteaza in Romania!”, angajatii Sergiana, multi dintre ei insotiti de copiii, au participat la campania de plantari de arbori coordonata de Asociatia „Crestem Romania Impreuna!”. Astfel, in apropierea localitatii Sercaia – centrul fermelor Sergiana – va creste in anii urmatori un palc nou de padure.

In aprilie am lansat „Pranzul Altcuiva“, proiect in care parteneri ne-au fost clientii restaurantelor din Sergiana Grup, iar Directia de Asistenta Sociala Brasov ne-a ajutat identificand potentiali beneficiari si distribuind pranzurile pregatite in restaurantele noastre. In etapele de debut ale proiectului, Sergiana a dublat fiecare pranz donat de clientii din restaurante, insa implicarea acestora a depasit asteptarile noastre. Asa a fost posibil ca pe 1 Octombrie sa inauguram alta etapa a proiectului, cea sustinuta exclusiv de oaspetii nostri din restaurante.  Astfel, cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor Varstnice am adaugat la cadourile oferite de DASBv si 200 de pranzuri calde. Mentionam inca o data ca acestea au reprezentat donatia exclusiva a clientilor din restaurantele Grupului Sergiana. Acum, ca si atunci, le multumim pentru ca au reactionat cu atata darnicie.

In aceeasi nota s-a derulat si cel mai important proiect caritabil promovat de Sergiana in 2019. La Sergiana Center, de Sfantul Andrei, solidaritatea, marinimia si dorinta de a schimba lucrurile in bine s-au intalnit la Balul Caritabil Sergiana. Astfel 120.000 lei s-au adunat pentru a sprijini dotarea sectiei de pediatrie a Spitalului Municipal din Fagaras, iar la aceasta suma s-au adaugat si donatii in echipamente si bunuri. In numele copiilor si al medicilor din Fagaras, ne facem datoria de onoare sa le multumim si pe aceasta cale celor care au sprijinit acest demers!

„Ziua Portilor Deschise” a reprezentat o alta premiera in calendarul aniversar. Anuntul prin care am lansat campania de inscrieri pentru vizita la fabrica de la Poiana Marului a avut aproximativ  1200  de respondenti. Doar dorinta noastra de a programa vizita intr-o zi de lucru a facut ca numarul participantilor sa scada pana la 100. Am tinut insa ca „Ziua Portilor Deschise” sa dea ocazia oaspetilor nostri sa-i poata urmari pe mesterii din Poiana in actiune si sa descopere astfel procesul de fabricatie pentru cat mai multe produse Sergiana. Impartiti in grupuri, vizitatorii au parcurs traseul Bunataturilor din Ardeal, au pus nenumarate intrebari, iar la final s-au reunit in cantina unitatii la o sesiune de degustari. Ziua a fost o experienta interesanta si, speram, placuta pentru oaspeti, iar pentru noi a fost un exercitiu de organizare si comunicare cu totul special.

Am spus ca ne-am propus sa impartasim bucuria Sarbatorii Sergiana cu cat mai multi oameni. Asa a luat nastere campania „25 de Ani de Bunataturi!”, cea mai ampla campanie de vanzari promotionale derulata vreodata de Sergiana. Desfasurata in magazinele proprii, intre 12 august si 27 decembrie,  campania a condus la distribuirea a 35000 de lozuri razuibile dotate cu 14 000 de premii instant, alte 25 de premii lunare consistente, plus Marele Premiu: un autoturism Renault Clio.

Tot sub semnul aniversarii noastre am organizat in toamna alte doua evenimente speciale. Astfel am reusit sa batem orice record anterior si sa ne reunim mai bine de 900 dintre cei 1300 de angajati ai Grupului, iar apoi i-am avut ca invitati pe 500 dintre colaboratorii si partenerii nostri. Au fost doua ocazii deosebite pentru a spune alaturi de prieteni „La Multi Ani, Sergiana!”

Insa finalul anului si debutul lui 2020 ne-au adus doua cadouri nepretuite. Pe 5 decembrie, in cadrul Galei Safety Awards 2019, Sergiana a primit inca o recunoastere a preocuparii permanente pentru calitate si siguranta alimentara. Marca noastra a fost premiata la categoria Best Food Safety. O luna mai tarziu, revista locala de business fwdBV ( Forward Brasov ) a dat publicitatii  topul brandurilor pe care brasovenii le considera reprezentative pentru comunitate. Acest top este realizat de publicatia  amintita si Agentia BrandBerry. Conform declaratiilor realizatorilor topului, timp de 30 de zile, 757 de persoane si-au exprimat optiunile nominalizand cate 3 companii locale. Majoritatea respondentilor au aratat ca au incredere in marca Sergiana si au votat-o pe prima pozitie, brandul din Poiana Marului acumuland peste 15000 de puncte, in timp ce urmaritorii au depasit 9000.

Astfel anul aniversar s-a derulat sub semnul dorintei de a trai si impartasi bucuria alaturi de altii si s-a incheiat sub semnul increderii prin care comunitatea ne-a raspuns.

  • Obiective pentru 2020

Conform punctelor de vedere exprimate de managementul executiv al Sergiana Grup, 2020 va fi din nou un an cu obiective ambitioase pentru mai multe dintre diviziile Grupului. In ceea ce priveste reteaua comerciala proprie, tinta acesteia este sa atinga pragul de 60 de magazine. In acelasi timp, departamentul HoReCa va adauga in portofoliu inca un restaurant traditional. Acesta va fi amplasat in Centrul Comercial AFI Brasov. Potrivit estimarilor dezvoltatorului AFI Europe, noul centru urmeaza sa fie inaugurat in prima parte a anului. Un proiect extrem de important in economia Grupului revine sectorului zootehnic. 2020 va fi sinonim cu restructurarea acestui domeniu, astfel incat Sergiana Grup va ajunge sa opereze 3 ferme suin specializate, de la centru de genetica, la complex de ingrasare a porcilor. Dincolo de aceste obiective ambitioase, in domeniul resurselor umane, sunt vizate proiecte de dezvoltare personala a angajatilor, mare parte dintre acestea urmand a fi derulate prin structura interna care a fost implementata prin programul Scoala Sergiana.

Traseul stabilit pentru atingerea acestor tinte are doua jaloane importante. Primul, cel general, ramane preocuparea constanta pentru calitate, in timp ce provocarea pentru fiecare membru al echipei este sa constientizeze rolul sau si sa raspunda prin implicare in procesele din viata companiei.

Insa toate acestea vor fi cu siguranta subiecte asupra  carora Sergiana va va informa pe parcursul anului care tocmai a inceput.  

 

Mai multe articole din categoria "blog"